Tjohoo

Ska göra en nystart nu..

Lite kort för er som följde mig på leonenija.blogg.se om vad som hänt de senaste året..

Jag och Björn separera 2 Juli 2011..  efter en väldigt jobbig tid i 2 Mån så blev vi ett par igen den 2 Sep 2011. vi är mer än lyckliga nu.. båda växte nå enormt.. i Dec 2011 så flytta vi till hus på landet och Feb 2012 fick vi ett PLUS på stickan... Léon och Enija ska få syskon.. De lilla pyret är beräknat att ankomma den 13 Okt 2012.. vi har inte kolla kön denna gång då vi va överens om att de ska bli en suprice...

vi 4 ska bli 5 efter 7 år, en seperation och kärlek..

I denna blogg kommer jag skriva om vad som händer i en mammans liv och hur mina barn växer...

Ha de gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0