Léon blir stor...

I dag va vi på besök i skolan.. de gick superbra.. är så nöjd med valet av frötuna.. hans ena lärare är MIN gamla dagisfröken.. jag älska henne när jag va liten och tycker fortfarande om henne massor... hon har funnits me i mitt liv sen dess.. hennes son och min lillebror är kompisar och har genom de träffat henne massor...

efter besöket så fick Léon välja lunch och de valet va inte svårt. Mc donken självklart... efter de fixa lite på stan sen handla vi lite innan vi hämta Enija.. när vi sen kom hem så fick jag lite smått panik.. så jag bestämde mig för att dammsuga hela huset. så nu är de gjort och nu sitter jag här med sammandragningar...

Imorron är de grillkväll på dagis och min stora kille ska uppträda han har längtat efter denna kväll då HAN ska få stå på scenen i ca 2 år.. imorron är de hans tur och han ska va Top Cats och Danny.. så kläder ska fixas och packas ikväll och sen ska vi försöka hinna me fotbollen efter grillningen också så de måste också packas och jag får inte glömma då blir de katastrof imorron...

Nej nu fixa inför mat och sen kväll för snart kommer mitt <3 hem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0