Midsommar i vårat hus..

Igår vakna vi till ett fantastiskt väder.. vi käka en lättare frulle sen fixa oss med kläder. sen vänta in gärstena som bestod av Mamma hennes snubbe LG och två vänner till mamma, Åsa och Roger... och självklart min lillebror Adrian.. när dom kom så satte de fart med sill lunchen och duka långbort på altan. vi satt hela dan igår i solen och ni kan ju bara gissa hur röda vi va allihop.. hehe ungarna och dom vuxna männen bada i poolen som Léon fick när han fyllde 6 år.. jag trodde de liksom va barnens pool men nopp grabbarna satt där i och njöt med en varsin öl i handen.. de är sommar.. <3
 
sen kom även min pappa och fika jordgubbstårta med oss och senare blev de massa gott grillat till middag. vi hade kareér, kottleter och lamm och till de 2 hemmagorta potatissallader och massa olika hemagjorde såser och röror.. vi va så mätta och de va sååå gott.. har rester kvar idag som ska ätas upp.. Björn och ungarana somna vid 00.30 och jag röjde av i köket och la mig vid 02.
 
vi vakna allihop imorse vid 9.30 och nu ligger vi i soffan och kollar på film.. mys.. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0