6 år sen.....

för 6 år sen så hade jag och Björn kommit in till BB danderyd.. hade gått med värkar hela dan.. jag va då öppen 1½-2 cm och vi va tvungna att va ute och gå i  ca 2 timmar.. sen tillbringa vi natten där.. den 9/6 vid 8.30 på morgonen kom BM in och sa att vi alldeles snart skulle bli föräldrar.. dom fixa så vattnet gick sen va de igång... 11.41 va våran prins ute som vi redan hade bestämta att han skulle heta Ruben.. men han såg inte ut som någon Ruben så de blev en Léon...

och vi kom upp till BB hotellet vid ca 18 på kvällen och Björn sitter då i fotöljen nybliven stolt pappa till en son och Vm i fotboll börja och sverige spela första matchen.. han va så nöjd..

och nu har skiten börjat igen så nu blir de fotboll på våran tv några veckor framöver.. och jag mår typ illa av fotbollsljudet alla männikor som skriker i bakgrunden... men men vad gör man inte för den man älskar.. <3

Imorron har Léon bestämt att vi ska ner till parken och kolla på Ulrik Munter.. lite av hans idol. så vi skjuter på kalaset till söndag.. så idag har de fixats med handling och presenter.. han är så förväntansfull.. så ikväll ska han gå och sova tidigt för att natten ska gå fort så han vaknar och får paket i sängen...

nu ska jag kura ihop mig i soffan och käka godis.... ha en nice kväll...

Avslutningen på dagis. alla som ska börja skolan fick en ros.. min fiiina son <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0