Bröllop.... Karlskrona

Oj nu har de gått en vecka sen jag skrev sist.. förra fredagen åkte vi till Karlskrona för vi va bjudna på Bröllop... de va en super mysig stad hade vela haft mer tid där.. men vi får åka dit igen.. :) denna vecka har de inte hänt så mycke varit hemma städa sola handla mm.. hehe..
 
Barnen är lediga nu hela juli månad.. inskolning på fridtids börjar den 1/8 och dagis 14/8.. rätt skönt att inte ha några tider att passa.. jag är fortsatt sjukskriven till den 19 och kommer troligen bli förlängd.
 
Lite Bilder:
 
 
 
Vecka 26 <3
 
 
 
jag blrv även Moster på Lördagskvällen 21.17 till en liten flicka vid namn Lexie.. jag va så nervös under bröllopet men fick beskedet starx efter hon hade kommit...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0