Bilbingo...

Idag va jag mamma och en vän till henne till Thuns och där hita jag lite fynd.. sen vidare till Arlandastad och hitta även där reafynd på HM.. sen ikväll så åkte vi till byn Rimbo på bilbingo och gissa... jag fick fasiken tuta för första gången åt mig själv... jag vann.. helt galet jag typ börja gråta i bilen bara för att jag vann över 1000 lappen.. hehe men kul va de och några sepl efter får jag tuta igen åt mamma som också hon vann över 1000 lappen... så gissa om jag ska på bingo på måndag igen...:) imorron ska de packas städas fixas hår och ringas.. för på fredag drar vi 60 mil neråt i sverige och på lördag blir de bröllop och vi alla ska klä upp oss.. så mysigt.. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet inte om min kommentar kom fram? :P Hur som helst så ja, vi MÅSTE ses snart! Jag har Ofelia på dagis nästa vecka sen har hon sommarlov. Hur har du dina små?

Kraaam!

Svar: Tjohoo vet inte om du läst mitt svar.. men på onsdag börjar Léon inskolning på fritids och den 14 börjar Enija inskolningen.. vi får försöka pressa in nått... och ha en bra kväll och Grattis på din dag... :) kraaam
Sindrasliv

2012-06-28 @ 19:34:17
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0