Välkommen vecka 26..

Veckan starta med en dejt hos Léons bästa kompis.. Enija lämna vi på dagis då hon inte skastöra grabbarna grus.. vi åt lunch och vi fika rabarberpaj som mamman i huset fixa och den va sååå god.. Tack för en mysig dag..
 
idag har tiden spenderats med en vän och min syster som gått över Bf datum nu 2 dagar, så snart så hoppas jag att jag blir moster.. ska bli mysigt att gosa bebis några mån innan min egen kommer..
 
I helgen ska vi åka ända till karlskrona för där ska vi på bröllop.. ska bli kul och idag på förmiddan så sprang jag runt och leta present och klänning till Enija.. allt är nu klart.. så skönt... nu ska vi bara vänta in fredagen så vi kan dra.. och denna vecka är sista veckan för barnen på dagis sista dagen på Paletten är på Torsdag.. känns ledsamt då jag verkligen älskar Léons personal... men kommer nya i augusti då Léon börjar skolan i frötuna och Enija på dagis där..  jag har hört en fågel kvittra att man ska ha öppna ögon ang vänner.. dom vänner man tror man har, men i vissa situationer visar en helt annan sida och de är ju inte okej...
 
nej nu ska jag hoppa i säng för imorron är en ny dag...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tack för trevligt sällskap i måndags..vilka fina bilder och roligt att läsa bloggen/kram

2012-06-26 @ 23:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0