Vakna med en Chock!!!

Va till tandläkaren förra måndan och då hade dodm bokat in för kort tid för lagning... och jag hade då tiden 15.30 och va toknervig hela dan... ville ringa och avboka flera gånger.. jag är sjukt tandläkarrädd.. inte rädd för dom utan för smärtan när dom borrar typ ilningar och tandvärk.. hatar.. jag fick iallafall en ny tid för lagninga av detta håll som jag gått me i ca 3 år.. lagningen lossna och jag har själv lagat med provisorisk sen dess..
 
Tiden va idag imorse kl 8.00 han inte bygga upp nån nervösitet... men imorse när jag vakant och skulle gå och ta mina kläder vid fotöljen uppe på övervåningen, jag kolla ut genom fönster och höll på att skita ner mig.. fy fan de står 2 st älghonor occh käkar på mitt träd.. jag fick lite av panik.. smög till mobilen frö att hinna ta kort och smög tillbaka och kom på mig själv att jag just smygit i sovrummet.. hehe som att dom skulle höra golvet knarra. hehe... jag fick bilder och sprang sen och drog upp ungarna.. Enijas första ord "ojj mamma kolla smådjur, eller ähh neeej de är ju älg ju mamma" Léons " åhh äntligen fick jag se en älg" och jag "Nu barn nu blir de inget skansken i sommar för nu har vi sett älgar på nära håll hemma ".. helt sjukt är man inte van att bo på landet så tycker man detta är ballt...
 
 
 
Iallafall väll hon tandläkare gick allt super.. kände inget alls och de gick bra.. jag kände mig så nöjd över mig själv att jag lyckades hålla ett lugn och fixa detta utan att nån höll mig i handen.. men efter ett par timmar när bedövningen släppt sååå jäkla ont tandvärki den tanden och i två på överkäken.. hua jag blev tårögd och va tvungen att ta en alvedon och lägga mig, somna i 1 timme ca kändes lite lite bättre. hämta kidsen på dagis och hem till soffan igen... nu värkillar de och jag ska ta en alvedon till strax och hoppas på att allt släppt till imorron...

 ikväll blir de fotboll för oss sen sova känner mig helt slut... Have a nice day... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0