Solig dag idag...

Måste berätta att igår kväll när jag skulle lägga barnen så kolla jag ut genom köksfönstret och såg då att de låg massa grenar i från ena trädet på marken, så jag fråga om de va B somhade gjord´t de.. Nej sa han och min tanke va att "nu har älgarna varit här igen" jag kolla neråt mot tomten och ser då att dom va ju där.. ena låg ner och den andra stod bredvid.. jag blev alldeles till mig vi stod alla fyra klistrade vid fönstret och kika på dom.. vi tror nu att de är två syskon i från fijol.. idag har jag inte sett dom men vem vet dom kanske besöker senare ikväll...
 
annars idag lämna jag kidsen på dagis sen köpte frallor och åkte hem till mamma och lillbror va där vid 10.30 och jag väckte brorsan på 10 barre. som sov i skönhetens sömn. hehe.. efter ffrulen blev de tårtkalas hos min syster min systerson blev 6 år idag.. de skiljer 11 ddagar på våra grabbar och 4 dagar på våra flickor.. och från början hade min syster bf dagen efter mig med båda två.. men denna gång ligger hon 3½ mån före mig men skulle inte bli förvånad att vi får samma kön även denna gång.. hehe.. sen skulle vi handla till midsommar och hua va mycke folk.. men nu är de gjort.. nu är de soffan ett tag innan renbäddad säng ropar på mig... gud så skönt att lägga sig nyduschad i renbäddad säng..
 
imorron ska barnen till dagis och jag ja jag vet inte riktigt vad jag ska hitte på.. får se..
 
jag vecka 23 och syrran vecka 39.. btw har hon bf nu på sön.. spännade.. och åhh vad jag längtar så jag kan gosa bebis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0