Härliga semester...

Idag startar Björns semester.. jag är ju fortfarande sjukskriven och kommer troligen va hemma till Nov- Dec 2013 hehe.. denna helg va de American Car Show i Norrtälje.. och den dagen brukar vara min dag.. nere i parken sittandes i en båt och dricka kalla drycker från 12-13 på dan. men nej inte denna helg.. får ta igen allt nästa år istället...
 
Idag så åkte jag och pluttan Enija och handla och hämte 3 backar jag fått sen fick Enija köpa sig en isglass och enligt henne va den JÄTTESTOR hon va rätt nöjd... :) och grabbarna hämte en säng vi köp åt Léon sen till farfar och hälsa på och en sväng ner på stan och leta efter fotbolls pärm till alla dessa fotbollskort..
 
ungarnas rum är städade och sängen på plats och Léon är nöjd då mamma suttit och sorterat alla fotbollskort i pärmen.. Bebis i magen växer på va till Mvc här on dan och då mätte vi första gången i vecka 26 Sf mått 26 cm är tydligen lika stor nu som med Enija i samma vecka.. så tror detta blir en stor bebis... den har vissat lite aggressiva sparkar då den tycker jag ligger fel eller är still för mycke.. vakna imorse av världens sparkar rakt ut mot naveln.. gjorde lite ont men de va bara att vända sig från sida till rygg... hehe lille knyte längtar så tills du är en av oss..
 
Enija sa idag vid middagen att vi faktiskt va 4 st i våran familj och Léon va snabb och sa " Men Enija snart blir vi Fem " och då ryckte jag in och fråga om inte bessy räknades? men jo vi blir många då, sa Enija...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0